بهترین هتل های دبی
نوشته شده توسط : مریم

هتل آوانی موونپیک دیره دبی

هتل آوانی موونپیک یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره واقع شده است و با 216 اتاق با امکانات کامل آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور دبی می باشد. از امکانات هتل می توان به: 3 رستوران, کافی شاپ, استخر روباز روی بام, سونا, ساحل اختصاصی, اتاق ماساژ, مرکز تناسب اندام, حمام بخار, صندوق امانات, خدمات بیدار باش, تهویه مطبوع, اتاق نگهداری از کودک, خدمات معلولین, آسانسور, اتاق جلسات, اینترنت, خدمات SPA, پارکینگ و ... اشاره کرد. فاصله هتل تا ایستگاه مترو ابوبکر 350 متر, تا سیتی سنتر دیره 3 کیلومتر, تا فرودگاه دبی 5 کیلومتر و تا مر کز شهر دبی 12.5 کیلومتر می باشد. در سفرتان به دبی امکان این را دارید تا این هتل را برای اقامت انتخاب کنید و از سفرتان در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

هتل آوانی موونپیک دیره دبی

هتل آوانی موونپیک دیره دبی

هتل رودا المروج دبی

هتل رودا المروج دبی یکی از بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل در نزدیکی برج خلیفه واقع شده است. هتل دارای 387 اتاق بسیار لوکس و دنج می باشد که تمامی اتاق ها دارای چشم اندازی بسیار عالی و با منظره های دلنشین می باشد. هتل المروج دارای 5 رستوران می باشد که هرکدام آماده پذیرایی با انواع غذاهای بین المللی و اروپایی از شما مهمانان عزیز تور دبی می باشد. اگر به دنبال رستورانی هستید که می خواهید غذاهای خاورمیانه را برای یکبار هم که شده تجربه کنید به رستوران ماوال سری بزنید. باشگاه ورزشی, سونا و جکوزی, سالن زیبایی, زمین تنیس, میز کار, صندوق امانات, مینی بار, چای یا قهوه ساز, حمام ‏اختصاصی, سشوار و لوازم بهداشتی از دیگر امکاناتی است که این هتل به مهمانان تور دبی خود ارائه می دهد. این هتل تا دبی مال تنها 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل رودا المروج دبی

هتل رودا المروج دبی

هتل رودا المروج دبی

هتل کارلتون تاور دبی

هتل کارلتون از هتل های 4 ستاره دبی است که در قلب دبی قرار دارد.این هتل دارای 157 اتاق است.اتاق های هتل تمیز و شیک هستند و مجهز بودن آنها باعث شده تا مسافران تور دبی اقامت خوبی را داشته باشند.رستوران هتل با بهترین غذا ها از مسافرانتور دبی پذیرایی میکند.این هتل 4 ستاره دارای امکاناتی مانند:خشک‌‏شویی،آسانسور،ماساژ سوئدی،سیستم تهویه هوا،تلویزیون و ماهواره،باشگاه ورزشی،گاوصندوق،پذیرش شبانه روزی،اینترنت،لوازم اتو،سیستم استریو،مینی‏‌بار،غذاهای سنتی روسی است که مسافران تور دبی میتوانند استفاده کنند.مسافران و گردشگران تور دبی میتوانند در این هتل 4 ستاره اقامت خوبی را تجربه کنند.

هتل کارلتون تاور دبی

هتل سامیت دبی

هتل 4 ستاره سامیت کمتر از 5 کیلومتر با فرودکاه فاصله دارد.این هتل از هتل های خوب است.اتاق های هتل سامیت دارای امکانات خوبی برای مسافران تور دبی هستند.کارکنان هتل 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران تور دبی هستند تا مسافران تور دبی در هیچ زمانی هیچ مشکلی برایشان پیش نیاید.در پشت بام هتل سامیت استخر روباز وجود تا مسافران تور دبی در آن شنا کنند و آفتاب بگیرند.رستوران هتل نیز با بهترین غذا های از مسافران تور دبی پذیرایی میکند.امکانات هتل سامیت شامل:رستورانفاستخر روباز،استخر کودکان،کافه،باشگاه ورزشی،سونا،جکوزی،آبگرم،اسپا،ترانسفر فرودگاهی،اتاق VIP،اینترنت،سالن آرایش و زیبایی،فروشگاه و دیگر امکاناتی که باعث میشود تا مسافران تور دبی بتوانند تجربه یک سفر خوب را در این هتل تجربه کنند.

هتل سامیت دبی

هتل السراب دبی

هتل السراب دبی از هتل های 3 ستاره در منطقه دیره شهر دبی می باشد. از نظر موقعیت مکانی این هتل هم برای تاجران و هم برای کسانی که برای تفریح به دبی سفر می کنند مناسب است. هتل السراب دبی 2.4 کیلومتر تا موزه دبی در Al Fahidi، حدود 5.1 کیلومتر تا ایستگاه مرکز تجارت جهانی، 4.8 کیلومتر تا کنوانسیون بین المللی دبی و مرکز نمایشگاه فاصله دارد. هتل السراب دبی دارای 84 اتاق با امکانات تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت می باشد. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 4 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل السراب دبی شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر روباز، مرکز اسپا، ماساژ، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، صندوق امانات، اتاق جلسات، خشکشویی و ... هستند.

هتل فونیکس دبی

این هتل 3 ستاره با فاصله بسیار کم از میدان نصر  و در خیابان نصر دبی قرار گرفته است،این هتل دارای 80 اتاق می باشد که دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن خط مستقیم، مینی بار، حمام با سشوار،یخچال، سیستم تهویه هوای مطبوع، خدمات سرویس اتاق 24 ساعته، گاو صندوق، برخوردار است،این هتل از خدمات دیگری مانند سالن بدنسازی،رستوران و بار, ماساژ بهرمند است. فاصله تقریبی آن با فرودگاه ۲۰ دقیقه و فاصله آن از Al Ghurair Mall که از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است و همچنین از بازار ادویه فروشان نیز ۲۰ دقیقه است. شما مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانید به راحتی به مراکز تفریحی،مراگز خرید و دیگر نقاط شهر دسترسی داشته باشید.

هتل فونیکس دبی

هتل فونیکس دبی





:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی, لیست هتل های دبی, رزرو هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: